Rekord..

..på inga kunder tror jag... Jäkligt fattigt på folk.. Februari är en sån månad.. De väntar med att köpa vårskor ett tag.. Så vad gör man....
Jo, man ringer ticnet några gånger men får samma svar, tillfälligt uppbokat. Damn!!
Man märker lite skor.
Man äter en hårdbrömacka.
Man pratar med sina kollegor.
Man står och värmer sig vid värmefläkten.
Man skickar ett par sms.

Ska och träna ikväll, men 19.15! Så dryyygt att gå och vänta från 18.. Men kanske går och solar så länge.. Känner att jag verkligen vill/måste träna..Annars blir jag sådär lat och bekväm igen. Icke bra!
Sen ska jag till Hovsta och kolla om det finns målerijobb kvar. Hade ju lovat Hansito att hjälpa att måla skrivbord..  Men sviker och drar och tränar istället.. Förlåt, ska måla dubbelt i morrn i stället.. Plus laga mat;)
Känns väldigt bra att vara hos Hans nu.. När jag är hemma hos mig kan jag aldrig vara stilla..Känner mig jämt stressad på nåt konstigt sätt, hittar saker att göra hela tiden fast det inte behövs. Man måste inte diska två muggar och en tallrik liksom.. Blir så trött på mig själv ibland.. Sopar golvet jämt för det ligger lite spån från Pluppen där.. (Pluppen, som jag förövrigt hade hemska planer för igår..)
Nu när jag är i Hovsta har jag inte samma måsten.. Det blir kanske så för det inte är mina saker o så.. Men ändå.. Lite halvsemester, det kan man behöva ibland..  Och så finns det ju tv där nuförtiden:)




"Som man ligger får man bädda"


/j



Kommentarer
Postat av: lilils

tycker du ska flytta till hovsta ja

2009-02-10 @ 18:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0