Träningspass en tisdagsmorgon?

Eller en übersnabb promenad för att man är sen, dragandes på en pulka (på grus) med barn, skidor, stavar, hjälm och väska på, till fritids och sen vidare till dagis?
Välj själva!
För mig är det nämligen samma sak..
Det var helt onödigt att duscha och fixa sig i morse iallafall!!
Herregud, på en barnfri vecka som gått har jag typ glömt morgonrutinerna och stressen. Vad har hänt?!?
Vet att när jag ikväll efter jobbet har gjort samma procedur vid hämtning av barnen och kommit hem ska leta fram min cykel under snön och skotta av den och se om jag kan sparka igång den i morrn bitti, för detta håller inte!!
Ja,  jag tyckte jag gick upp i tid dessutom!! Helt sjukt!

Kan en bil ramla ner från himlen till mig?

Var underbart att träffa barnen igår. Hämtade dem hos Maria och Krick och de var på ett strålande humör♥
 Sen hade jag en mysig kväll med lillebror efter att barnen somnat. Han är rastlös, gräsänkling och barnlös för en vecka så han klättrar mer eller mindre på väggarna. Han överraskade med att bjuda på kinamat och trevligt prat.. Kul att träffas lite själva och prata, händer inte så ofta..

Sen var det de vanliga kvällsbestyren, Pluppen, kläder fram, diska och sånt.. Pratade rätt länge i telefon också. Mycket att tänka på ibland, men på ett bra sätt ändå..

I morgon hämtar mamma barnen så jag ska hinna träna, snällt.. Men nu kommer ju syrrans Robin hit och spelar hockey i morrn också.. Hmm...hur göra? Hallå, lillasyster, ska du med hit i morrnkväll?


"Det viktigaste är inte varifrån man kommer, utan vart man går"


/j





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0