Träningsvärk i vaderna

det har jag!! Var och körde ett step-up pass igår. Skitkul var det!! Skönt att känna att man gjort något också.
Sen var jag på hockey. Kom lagom till 2a perioden. Syrran, Hans och Bhema väntade på mig där. Skåre vann med 2-3:)
Så nu fick syrran boka om deras Thailandresa för att Robin ska spela slutspel. Men det gjorde visst inget för de blir borta 17dar istället för 14. Fan vilken lyx.....

Snart blir det varm choklad och skridskoåkning i Hovsta.. Skulle också vilja ha ett par skridskor..var ju hur många år sen som helst man åkte.. Men idag ska jag stå bredvid och kolla på, har aldrig sett tjejerna åka..  Sover kvar i Hovsta och åker in till stan i morrn bitti.
I morrn kväll blir det bara lugnt, mat och lets dance.. Alva ska sova hos mamma så det blir bara en liten pajas hemma:)

ciao so long/j








Kommentarer
Postat av: lilils

i vårat hem finns det massvis av skridskor tro mig =/ mysigt i hovsta!!!! the place to bee. kan vi inte ta sommaren och fixa allt där så kan du bo där sen =)

2009-02-20 @ 11:20:48
Postat av: Tess

Trodde inte jag skulle få någon träningsvärk.. men idag smög den sig på.. Nästa vecka när vi kan alla steg så kan vi köra järnet!! Kram

2009-02-20 @ 11:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0