Listigt:)

I brist på nåt att göra så tar vi en liten lista jag hittade på min kusins blogg..


1. Stänger du av mobilen när du sover?
Det händer, men oftast bara ljudet.

2. Vem såg dig senast naken?

Hans.

3. Hur såg du ut på högstadiet?

Hm, lite större, halvpermanentat hår, väldigt 90-tal.


4. Hur kommer du att se ut om tjugo år?

Som min mamma ser ut nu typ.. men kanske lite bättre hållning och mindre mage (förlåt mamma..)

5. Hur var du på dagis?

Gick bara på dagis när min dagmamma hade semester, det enda jag minns är att jag inte gillade gröten man fick till frukost!!

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Tror jag är en bra kollega. Vi har väldigt kul och nästan en familjär känsla på mitt jobb!
 
7. Har du celluliter?
Nej

8. Biter du på naglarna?
Nej

9. Har du något handikapp?

Nej.


10. Är du rädd för att få hängbröst?

Nej, det kan jag inte påstå.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Nej.


12. Svär du?

Ja, varje dag.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?

Ja, det är jag nog

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?

2 kanske.


15. Tror du på utomjordingar?

Så svårt det där..  Har ofta känslan att det finns nåt mer nånstans..men vad...

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?

Nåt med pasta tror jag. Eller mammas köttgryta och ris.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Nån slags paté kanske, eller hackkorv, sylta..


18. Har du blivit arresterad?

Nee..


19. Ljuger du?

En o annan vit lögn har jag nog dragit.

21. Är du rädd för Securitasvakter?

Varför skulle man vara rädd för dem?

22. Har du någonting att dölja?
Hm.. skulle vilja dölja finnen jag har på hakan men det är svårt.


23. Vad har du på din nyckelknippa?

Just nu 10 nycklar, ett usb-minne, en bricka som det står Jenny på, 2 metallnallar och ett långt hängband från make up-store.


24. Är du/har du varit gift?

Nix

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen/mannen från krogen?

Ja, det skulle jag göra.

26. Kan du laga cyklar?

Njae..har inte gjort det direkt.. Men hur svårt kan det vara att laga punka?

27. Kan du fixa med bilar?
Beror på vad som ska fixas. Kan kolla olja o fylla på sånt som behövs, byta vindrutetorkare tex. Men inte meka!

28. Brukar du köra om?

Ja när det behövs.


29. Kan du baka bröd?

Ja, med hjälp av recept.

30. Vet du hur man frostar av en frys?

Jajjemän, är svinbra på det!

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Svårt.. Vänner kanske, de verkar ha kul mest hela tiden..


/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0