Var För?

Jo, Där för!
Helt vanliga ord som man säger rätt ofta men som har fått nytt uttal och där för blivit lite roligare att använda.. I allafall för mig..

Var ett tag sen jag skrev..

Lördagkväll spenderades med Linda. Först var vi hemma hos henne, sen gick vi till Loungen en liten sväng och sen till Strömpis. En ganska rolig kväll. Blev dock lite arg på BK för det var slut på chili cheese..Det var ju därför jag gick dit!! Jättesur tog jag taxi hem till mamma och däcka på min madrass..ganska trött. Men när jag vaknade 6 timmar senare var jag  pigg och tyckte inte alls att det kändes så farligt i kroppen i huvudet som det brukar kunna göra ibland efter en utekväll, skönt!!
Åkte till mormor och åt tårta med mamma, moster och morbror med respektive, trevligt.. Sen var jag tvungen att skynda iväg för jag skulle kolla på en lägenhet!
Hittade för några dagar sen en annons på blocket om byte. Denna man som satt ut annonsen har en trea på öster, 96kvm, nyrenoverad och fin, perfekt läge.. Han vill ha en mindre, lite billigare..  Vi var iallafall och tittade på varandras lägenheter. Jag fastnade direkt för hans. Så bra planerad..  Tror han gillade min också, men han ville komma och titta igen och ta med sin dotter också. Så, eventuellt i morgon vet jag lite mer..

Efter det gick jag hem till Tess och hängde i hennes soffa en stund. Hon var så pysslig och höll på och baka och greja..så duktig! Den nybakade chokladkakan var mums! Pratade lite om livet som vi brukar göra..Livet och lite skvaller;)

Sen, en långpromenad hem till mamma i kombination med ett telefonsamtal.. Packa alla grejer jag hade där, 2 blå överfulla IKEA-kassar!! Blev skjutsad hem till mig. Där sov barnen gott så jag kunde dimpa ner i min soffa med en kopp kaffe och kolla film. Gött!

Måndagen spenderades hemma. Alva var fortfarande inte kry nog att gå till skolan. Ella fick vara på dagis och leka av sig. Jag grejade, handlade och så.. Eftersom jag styrt alla måsten på dagen hann jag och tjejerna både spela spel och läsa böcker innan läggdags-super!
Timbuk kom förbi och pratade en stund. Det var bra men skärp dig:)

Tisdag idag.. Tänkte träna ikväll men hon jag tänkte använda som barnvakt ligger på sjukhuset.. Lilla gumman, hoppas du blir frisk snart, tänker på dig..

Nä, tar träningen vid bättre tillfälle och steker pannkaka ikväll istället..

På lördag ska jag tydligen till Karlstad!! Vad du styr och ordnar för mig älskade lillasyster♥


"När man tänker något vänligt bör man tänka det högt"

/j


Kommentarer
Postat av: lillis

bästa storis hur gör du för att inte bli bakfull min bästa

2009-02-03 @ 23:54:00
Postat av: Jenny

Det ska jag berätta för dig.. Så jag ringer sen och gör det..

2009-02-04 @ 10:52:32
Postat av: timbuktu

Jag vet hur man blir bakfull fram till onsdag förmiddag!!!



Skärp mig!!!

2009-02-08 @ 01:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0