Velig

Är jag det?
Ibland kanske..

Nu är jag klar med alla reklamationer, har hunnit ikapp. Så vad gör jag nu? Sitter på kontoret och väntar på en skoleverans som ska märkas och åka på mässa!

Sen blev planerna för dagen lite ändrade. Ska inte träna. Ska inte till nya extrajobbet, tar det på söndag. Ganska skönt att ha en dag som inte blir stressig, och att man får komma hem i tid.
Är faktiskt lite förkyld också och då ska man ju inte träna! Men det tog ju en hel förmiddag att komma fram till det:)

Igårkväll målade vi, tror det kommer bli jättebra. Sen somnade vi i soffan..

Jobb som vanligt i morgon och på lördag. Sen träning med Tess.
Lördagkväll matlagning och trevligt sällskap.. Blir bra!

Känner mig glad och den känslan är skön!


"Att känna tacksamhet och inte uttrycka det är som att slå in en present i ett paket men utan att ge bort det"

/j



Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan inte välja när och hur man ska dö. Det enda man kan bestämma är hur man ska leva.

2009-02-12 @ 17:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0