Backat 20 år

Ja, det är så det känns..
Sitter hemma hos mamma och har fått mat, min tvätt åker runt i maskinen och det känns som jag åkte bakåt i tiden lite.. Både jobbigt och skönt. Stannar här tills på måndag.

Mår konstigt.. Mycket tankar.. Många funderingar.. Snurrigt.. Ledsamt..

Känns iaf bra att vara igång och träna igen. Tre pass denna vecka.. Förhoppningsvis ett eller ett par nästa vecka.

Vet inte vad som händer de närmsta dagarna. Ska fira lilla mormor som fyllt år..Träffa Tess.. Sen vet jag inte.. Jo, jobb och träning i morrn. Blev bjuden till Karlstad, till syrran..får se hur jag gör.. Vill helst åka bort..långt bort, jättelångt bort...varmt ska det vara också..  Men det kan jag bara drömma om för tillfället, det blir senare..

/j

Kommentarer
Postat av: Anonym

kooom hiiit

2009-01-30 @ 20:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0