Halkigt

Imorse hände det som inte fick hända.. Cykeln välte..med båda tjejerna på! Som tur var gick jag med den just då.. Det hade kunnat gått illa, men tjejerna såg bara ut som två frågetecken där de låg med cykeln över sig.. 
Blir med bil från och med ikväll tills på söndag, skönt då slipper vi detta med morgonochkvällscykelstress ett par dagar. Tack♥

Pratade med syrran och insåg att jag saknar henne sådär mycket nu igen...

Kommer inte skriva nåt mer idag, har annat för mig:)

ciao so long/j

Kommentarer
Postat av: Till förvirrad Nr2

Förlåt men jag skrattade högt.. kunde se det framför mig, tur att allt gick bra. Om ni gick upp lite tidigare så kanske ni kunde ta det lite lugnare till skolan/dagis.. =)Kram från förvirrad Nr1

2009-01-22 @ 08:04:19
Postat av: lillis

haha va sköna ni är !! TAIKON liksom jorå !! saknar dej med hur mycket som helst!!! tänk du ja barnen = canarieöera pusss

2009-01-22 @ 10:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0