Har försökt..

..sova...  Men det går inte så bra, så jag skiter i det för en stund..
Borde ju, eftersom jag ska upp tidigt och hinna fira liten 5-åring innan jag ska jobba..
Hon har varit så förväntansfull idag och bara gått runt med ett stort leende. Det är mäktigt att fylla år!

Har ingen barnomsorg i morgon. Allt är stängt! Det är ju typiskt när jag måste jobba! Vi har reastart i morrn och blir det som förra året behövs all personal.. Tur man har snälla kollegor.. Karin har inte heller någon barnomsorg så hennes Matte ska vara hemma med deras barn OCH mina!! Så himla tacksam för det.. De kommer ha jättekul ihop tror jag:)

Idag då..  Förmiddagen spenderades hemma, det lektes och fixades lite. Sen åkte vi på kalas. Min moster hade kalas för henne och hennes tvillingbror, min morbror.. Det bjöds på jättegod lunch.. Och det var väldigt trevligt att träffa släkten..Känns som det blir för sällan man ses.

Så ringde ju söta Sofie och bjöd över oss på middag. Längesen jag träffade dem också.. God mat och trevligt sällskap, igen! Känns som vi blev bortskämda ordentligt idag:) Tjejerna lekte med Hugo och lille Pilo.. Jag och Sofie tjejsnackade som vanligt.. Vilken tur att du är du, Sofie..och att du är min vän..

Sen åkte vi hem och försökte fylla ett par ballonger med vetemjöl..??!!

Och nu måste jag försöka sova... jävla myror att krypa omkring under mitt skinn!!!

Förresten, har nån tips på var man köper billiga telefoner, alltså inte mobil utan vanlig, så kontakta mig..min hemtelefon är paj och jag behöver en ny..

"Den som väntar på någon som gått, väntar alltid för länge"

/j


Kommentarer
Postat av: Pappa

Eftersom vi har sagt upp allt vad Telia heter kan du få våran telefon. Ta med till helegen eller skicka?

2009-01-07 @ 09:24:51
Postat av: Sofie

Du glömde din fina scarfs här igår... just so you know. Vi tar den till helgen. Krama Ella från oss idag och hälsa henne att Hugo har paket till födelsedagsbarnet. =) Puss

2009-01-07 @ 14:37:00
Postat av: Anonym

Expert varuhusen har för 199:- =)

2009-01-09 @ 17:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0