Insomnia

Ja, det kallas väl så...
Här sitter jag, kl 03, snart är det söndagsmorgon...

Har pratat länge med en vän ikväll, det är så skönt att dom finns, vännerna.. Dom ska man vara rädd om.
Längtar tills i morgon när jag får träffa pappa, Tina och syrran..
Sista dagen med tjejerna i morgon också, sen själv en vecka. Känner redan nu att jag kommer sakna dem.. Ska försöka göra denna söndag till en bra dag, en glad dag!
Så...bäst att sova.. Ska bara prata lite med en av de sju gubbarna från Guatemala först och lägga honom under min kudde..  Ella pratade också med en förut och hon sover med han under kudden.Jag hörde vad hon sa till honom.. det handlade om att lära sig cykla utan stödhjul..♥

/j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0