Kenny Starfighter- tisdagar i barnkanalen, Kenny Starfighter-tisdagar i barnkanalen, Kenny Starfighter..

Herregud, hur många gånger kan en unge upprepa sig? Just den frasen måste ha satt sig i Ellas huvud och spelas som en skiva på repeat..over and over..

Hade en sådär morgon..Var inte på mitt bästa humör..  Hann inte riktigt i tid.. (Jo, Cherry, vore bra att komma upp lite tidigare på mornarna, men HUR GÖR man?)
Gick till kontoret och fick klart nästan alla reklamationer som legat på hög. Skönt!
Hämtade barnen lite tidigare idag, för dagis stängde kl 16. Men oj vad besvärligt allt var helt plötsligt..Ella hade ont i benen, fläskläpp och allmänt grinig. Alva frös i hela kroppen och var småsur.. 
Men jag hade köpt glass som vi åkte hem och fikade på och då var alla bekymmer som bortblåsta för en stund:) 

Ikväll har vi varit på simskola. Alva är som en fisk.

Nu sitter jag och funderar över mina mål..  Just nu har jag tre lite större mål som jag ska jobba med framöver..
Känns bra att fokusera på något som jag vet kommer bli bra för mig och även för tjejerna, iallafall ett av dem.. För då, när jag uppnått det målet som tjejerna är med i, då ska vi på semester:)

Imorrn är det jobb....  Sen ska ja träffa Präktig för en date.. Eller, hon kommer till oss, vi ska mixa sushi och McD med Let´s Dance..blir bra..lagom vardagsfredag liksom. I bästa fall somnar jag inte i soffan:)
Lördagen ägnas åt lek. Ska ha Karins Elvira här medan hon jobbar. Blir kul för tjejerna att leka av sig lite. Sen ska allt inför Ellas barnkalas inhandlas..

Det jobbiga som finns i huvudet lägger jag bort för att slag..orkar inte tänka..



"Det främsta syftet med barnkalas är att påminna dig om att det finns värre barn än dina egna"

/j


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilket påhopp på din far i Sofies blogg ;-) Tänkte komma och våldgästa söndagen den 8/2. Ska på Fackmöte i Örebro den 9é. Är det ok?

2009-01-23 @ 08:22:37
Postat av: Anonym

eller så tar du med jenny från karlstad då pappa för hon ska hit på lördagen!!!!!!

2009-01-23 @ 10:10:44
Postat av: Jenny

Pappa, klart det är ok.. Inga blir gladare än vi om du kommer:)



Anonym, vi får se.. Kan inte lova något angående lördagen..

2009-01-23 @ 10:24:59
Postat av: Jenny Holmlin

Vilken mysig blogg du har gjort..du skulle börja skriva krönikor för NA! Kram Jenny (Wilmer)

2009-01-23 @ 17:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0