Minus ett barn plus ett nytt..

Blev ju i eftermiddags av med Ella som har kvalitetstid med mormor.. Jag och Alva åkte till Ica Maxi och handlade inför kommande barnkalas (fru Lindgren, det ÄR kul att handla på Maxi, och nu förstår jag varför eran ica-räkning är så hög;)).
Där, på Maxi fick jag (egentligen Alva) ett till barn.. en liten varelse som måste ha mat och kärlek och en massa annat..  Men vi har pausat den bebisen för natten.. För den kan dö om man glömmer spola när den varit på toa eller missköter den på annat sätt..

Dagen har varit bra, massa barnlek.. Jag har tvättat lite o fixat mat.. Jag och Alva var en stund hos Therese och kollade de nya tapeterna...Attans va snyggt!!!!
När vi kom hem förberedde vi för kalaset, fixade godispåsar, ballonger och fiskdamm.. Det mesta är klart så i morrn ska jag och Alva hinna med ett besök på IKEA för köttbullelunch och inhandlande av lite smått.. ljus bland annat..

Sängen- NU!!

/j

Kommentarer
Postat av: Soff i de propp

I know, MAXI is fucking great!

2009-01-25 @ 11:01:14
URL: http://frulindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0