Ohhh...

...vilken dag!!

Började med födelsedagssång och frukost på sängen till Ella. Hon blev så glad för vagnen! Tyvärr var det fel på den, hjulen passade inte alls, så de måste bytas innan den kan användas :(

Fick skjuts till Brogatan där barnen skulle vara hela dan, sen jobbet. Shit vad mycket det var! Har sprungit och hämtat skor precis hela dagen, fast det har varit kul också!
Men mitt i det hela fick vi datahaveri... Allt la av!! Innan vi fick till det med handskrivna kvitton och samtidigt förklara för folk som köade att vi inte kunde genomföra kortköp...Ja, det var kaos minst sagt.. Skapligt snurrig i skallen när klockan var 18..

Roligast idag var iallafall Therese. Hörde att hon stod och skrattade högt på lagret...  Hon skrattade åt sig själv!! Hon är ju helt sjuk.. Tänk er en mycket kort person (152cm) som är väldigt gravid, bärandes en ganska trång kavaj med 3/4-delsärmar. Varje gång hon ska ta ner en skokartong från hyllan måste hon knycka till med armarna för att få grepp om kartongen. Det enda hon kunde tänka på var Vanheden. Hon såg ut och kände sig som honom med sina armryckningar. Det blev en del armknyck idag... Jäklar vad vi skrattade och vad jag önskar att jag hade filmat det..

Väl hemma fixade jag först mat, sen lite fika för Mackan kom och ville fira sin födelsedagstjej. Nu sover de gott, jag har badat länge och nu ska jag också sova.. Lång dag i morgon med. sen styrandes för kalas i helgen. Arvika kommer också-yes!!


glad tjej..

natt/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0