Känner lukten av munkar och brända mandlar

Oj, dåligt uppdaterat från mig..  Sorry..blir så ibland..

Ont har jag, eller börjar få..skitont faktiskt. Gjorde mitt första träningspass igår..på väldigt länge..men det ska bli ändring på det nu!
Det svåra blir ju de veckorna jag har barnen, men allt går att lösa:) Jäklar vad fit jag ska bli!!

Jaha, Hindersmässa i stan..Same shit every year! Visst finns det småsaker att köpa men nää, trångt o dant.. Kanske att jag går och köper mig en nybakad munk isåfall.. Finns ju söta t-shirtar till tjejerna men..ja..vi får se..

Klippte mig på lunchen, bara lite i topparna. Min frisör har nya planer för mitt hår, jag låter henne styra:) Blir nog bra.
Det var iallafall välbehövligt, inte gjort sen i september!!

Har bott och bor i Hovsta några dagar..men har sovit lite konstigt, det brukar jag inte göra, blödit näsblod och fått för mig att folk knackar på fönster och grejer..helskumt!

All for now..
/j

Kommentarer
Postat av: Tess

Först träna och sedan munk.. Låter som en bra kombination. Träffas snart? Kram T

2009-01-28 @ 16:11:27
Postat av: Anonym

Hehe..kanske inte bästa kombinationen.. men ja har inte köpt nån än..

Ja, vi ska träffas snart.. when?

Puss

2009-01-28 @ 17:07:24
Postat av: lillasyster

om man blöder näsblod och drömmer konstiga saker tyder det på att man är stressad över ngt innombords ??????? syster skärpning

2009-01-29 @ 11:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0