Rehab

Ja,det känns som jag behöver ett sånt, en nollställare..  Varför är det så jävla svårt..


Idag har jag ägnat mer än en timme på att promenera.. Började hemma, till skolan-från skolan till dagis-från dagis och hem-hemifrån igen till väster-från väster till stan, Klippet-från Klippet och hem-hemifrån igen till Träffpunkt-från Träffpunkt och hem-hemifrån till dagis-från dagis till skolan-från skolan och hem..
Undrar hur långt det blev...?

Fick besök av min kära vän Tess ikväll..trevligt med att spontanträffas sådär..behövligt kände jag.

Nu ska jag ägna mig åt mitt nya beroende..

/j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är ditt nya beroende?

2009-01-09 @ 17:55:58
Postat av: faster Kicki

Hej Jenny.

En liten hälsnuing från mig, din faster.

Hoppas allt ordnar sig för dig, har läst din blogg några gånger nu och ser att du har det jobbigt ibland. Livet är inte alltid lätt men ge inte upp, när man är på botten finns bara en väg och det är uppåt. Ta den och du fixar det. Kram till dig och tjejerna.

2009-01-09 @ 23:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0