Vad vore livet utan kaffe?

Uh, försov mig lite i morse..blev sen till frukosten. Men det var lugnt..jag var inte sist:)  Men oj vad jobbigt det är att kliva upp när det är varmt och mysigt under täcket men mörkt och kallt ute...brrr...

Det var iallafall trevligt på frullen, lite uppdateringar om vad som händer i mina vänners liv..alla verkar ha mycket omkring sig just nu med flytt, husköp och sånt. Även en annan liten nyhet..som jag ju redan visste,  återkommer om den:) Saknade Camilla*2 men förhoppningsvis ses vi snart igen.

Hade en mycket bra fredagskväll hos Therese och Kim. Tacogratäng, sallad, vin, öl, vaniljpannacotta och godis. Jag var nästintill mätt fortfarande när jag vaknade i morse...

Ikväll vet jag inte riktigt vad som sker, kanske bara blir så att det blir lungt och film för min del.. Bor ju inte i min lägenhet och har inte gjort på hela denna veckan. Har lånat ut den till välbehövande och det är helt lugnt för min del, känns som det är det minsta jag kan göra just nu och jag blir väl omhändertagen där jag bor för tillfället..

Snart ska jag träffa den där präktiga Ghina för en chailatte nånstans på stan..

En bra dag idag med!


"Döm inte någon förrän du vandrat en mil i hans mockasiner"

/j







Kommentarer
Postat av: Camilla

Saknade er oxå men men det blir ju fler gånger!!! KRAM

2009-01-18 @ 19:54:52
Postat av: Sofie

Tja lilla du... jag har saknat dig men nu är jag tillbaka med buller o bång. Ses någon dag i veckan? Kram

2009-01-19 @ 09:51:25
URL: http://frulindgren.blogg.se/
Postat av: timbuktu

mina mockasiner???

2009-01-19 @ 22:29:29
Postat av: Jenny

ja, om du släpper ikeavagnen, går jag gärna runt i dina mockasiner..hur långt som helst går jag med dom då.. Eller, du får högerskon o jag den vänstra..då blir det rättvis jämnvikt..

2009-01-20 @ 00:39:30
Postat av: sofie

tur att H har klippt av sig det krulliga håret annars vet ja inte om det blivit jämnvikt eller ioförsig du har ju dina flytkuddar som tar upp vikten =)

2009-01-20 @ 13:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0