Vardagstisdag

En helt vanlig dag idag.. Inge nytt, inge gammalt..
Jobbat, hämtat barn, badat barn, lagat mat, rastat Pluppen, nattat barn, diskat, dammsugit, burit ner julsaker till källaren, sorterat tvätt (ja, kl 07 i morrn bitti!!!), pratat med fru Lindgren som kallade mig dryg!!??♥, badat själv och kollat i H&M katalogen, pratat lite mer i telefon och nu är jag här!
Men jag ska lägga mig nu, annars försover jag mig i morrn, igen..som jag gjorde i morse.. Ser ni tre personer på EN cykel som låter skumt, då är det vi som försovit oss och skyndar för inte Alva ska bli sen till skolan! Sa jag tre personer på EN cykel? Ja, det gjorde jag:) Totally Taikon!!



 
Syrran, Ella och Alva..  Ella gör tydligen en riktig "Lagerträd"

ciao/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0