Vårnytt

Nu är vi på rätt sida om året och på väg mot ljusare tider.. Därför håller vi på att plocka fram vårskorna! Känns kul att se lite nytt nu.. Samma när man går i klädaffärer..inge sugen man blir på nya saker...suck... Men vilken tur att jag har fått ett litet presentkort i julklapp..vet precis vad jag ska köpa i morgon:)

Fick idag reda på att jag ska få ännu lite mer arbetstid på kontoret. Så det blir tre dagar i veckan för mig. Känns bra!
Therese ska ju ha sin bebis om ca 6 veckor och en ny tjej ska börja här så vi måste ändra schemat lite och då blev det så att jag fick vara på kontoret en dag till.

Känner mig lite upp och ner i humöret.. mycket i huvudet.. en nära vän har det  jobbigt och det påverkar mig lite också..
Sen är man ju som man är..kanske som de flesta tjejer..grubblar, funderarar, vänder o vrider på allt..

I morgon ska Ghina bjuda på mat, blir trevligt..kanske hinner med att sola också.
Inga större planer i helgen förutom jobb och frukost med gamla gänget på lördag-längtar!

Ikväll ska jag göra kycklingwraps och bjuda timbuk på..hade inte råd att köpa sallad så det får vi hoppa idag..hahaha..

Hörs/j

Kommentarer
Postat av: timbuktu

"jag föddes liten o blå, precis som en människa o jag skapades av ett team av dom främsta!!!"



några tankar:

tänk om obama förändrar världen

tänk om aliansen lyssna på hip hop

tänk om det var straffbart att lyssna på listpop



tack jempa för wrapsen, grymt goda!! vad blir det för något imorgon???;) hoppas det har samma effekt/upplevelse i munnen som wrapsen!! hörs mañana eller mannana mannan som du säger!!!!

2009-01-14 @ 22:04:22
Postat av: JAG IGEN!!!

bättre att vara sen med det sista än sist med det senaste

2009-01-15 @ 23:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0