Vem SNARKAR?

Could it possibly be me??


Tillbaka till mitt hem och min vardag. En intensiv måndag. Mycket att göra på jobbet och full rulle när jag väl fått hem barnen. Fick gå lite kors och tvärs för att hämta dem idag, men det är bra träning, starka ben ska man ha!!

Nu har jag plockat och fixat, fått koll på läget som man ju måste ha när man är som mig..

Veckan som gick var lugn och utan en massa "måste göras" saker. Nu blir det lite annorlunda... Och jag har ju även lovat Ella att hon ska få ha barnkalas i helgen. Alla tjejer på dagis och EN kille ska hon bjuda, men de är bara kompisar:)
Herregud, hur ska alla få plats här? Vi ska köra lekar, fiskdamm och hela kittet.. Får ju skylla mig själv som lovat.. Men det blir nog bra, Alva ska vara min assistent.

Måste sova..skulle ha gjort det redan.. Att somna är inget problem, har ju tillochmed blivit kallad narkoleptiker.. (Det är inte bara på frdagskvällar jag gör så Ghina!) Men det är just det att komma till sängen och lägga sig..för när jag väl är där, eller i soffan, då tar det inte många minuter förrän jag är borta oftast.. Och det beror inte på sällskapet, det beror på mig;)


"Jag har haft mer besvär med mig själv än någon annan människa jag någonsin träffat"

natt/j






Kommentarer
Postat av: präktig

Behöver du mer assistans till kalaset så är det bara att du säger till!



Skönt att veta att det inte är jag som får dig att däcka på soffan mitt i en film.

2009-01-20 @ 09:15:51
Postat av: timbuktu!!!

det är faktiskt hemskt att dels höra och att bli väckt av snarkläten av en "supermus"!!!

2009-01-20 @ 21:58:39
Postat av: Jenny

Tycker du verkligen det är så hemskt, Timbuktu aka ufo.....?

2009-01-20 @ 23:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0