Vilket ben ska man stå på..

..och vems hand ska man hålla i när det blåser??

Känner mig som Nasse ibland. Liten, ynklig och rädd..men bara ibland.. Typ nu. Träffade en tjej på 6år idag som bar på ett helt slott.. Så stark skulle jag också vilja vara..

Jobbat ja.. Kul det är när kunder håller med mig om att min hjärna inte funkar riktigt som den ska jämt!! - You got a fiiine brain    som någon sa i en film.... Hmm..
Spillde ut en kopp kaffe på kassadisken, välte ner värmefläkten i golvet, välte stora ljuslyktan, la ner skor i fel kartong osv osv..
Bra dag!! Ironi!!

Sen hann jag inte träna..Kom nån skånsk typ när jag skulle låsa dörren och bad om att få köpa skor fast vi hade stängt.. Han behövde nya eftersom han hade typ snowjoggers från 1987 på sig..men han fick inte!! Sen kom hans kompisar också, tror alla behövde nya skor!

Ska snart göra mig ordning. Ska träffa Linda ikväll. Får se vad vi hittar på..

Har lite ont i hjärtat också för Alva är sjuk...IGEN..  Hög feber och helt matt.. Andra dan nu.. Längtar till måndag när jag ska ha dem igen, oj vad jag ska krama mina ungar då!!!


"Människor lär sig inte av andras misstag, de vill helst göra egna"


www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a04350&page=2&countrs=12&method=kat&kat=nyheter  - I need this!!


/j



Kommentarer
Postat av: lillis

du håller i min hand mina ben och alltt mitt så ska du se att allt blir bra bästa storis

2009-02-02 @ 09:48:39
Postat av: Sofie

Smitt smitt....=)

2009-02-02 @ 16:09:53
URL: http://frulindgren.blogg.se/
Postat av: Sofie

Smitt smitt....=)

2009-02-02 @ 16:10:16
URL: http://frulindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0