Lite tid över...

...såhär på morgonkvisten..  Det hör väl inte till vanligheterna..

vad har hänt? Hmm... Inte så mycket.. Har jobbat, haft rea som sagt, eller har fortfarande..  Känns som att det enda jag gör är att svara på samma fråga:
Kund:    - Finns det fler storlekar?
Jenny:    - Nej vi har tagit fram alla storlekar som finns, så står det inte på hyllan är det tyvärr slut.
alt:
Kund:      - Finns den här i 39?
Jenny:      -Nej tyvärr, vi har tagit fram alla storlekar.

Gissa om det ska bli skönt med semester? I morgon slutar jag kl 14, sen är jag leeeeeeedddddiiiiiggggg!!!!  I drygt tre veckor.
På fredag åker jag och Hans till Malmö. Är där över helgen, sen uppåt mot värmland, Säffle och Arvika. Kommer vara i sommarstugan ett par dar, men vad konstigt det kommer kännas att vara där utan tjejerna. De ska ju med Marcus till skåne en vecka. Kommer sakna dem så mycket..
Men i morrn får jag dem, för en natt.. Skulle inte klara att vara utan dem i över två veckor. Vill hitta på nåt kul med dem i morrn men jag vet inte vad än...

Ska gå o jobba nu

/j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åk till Boda Borg=)

2009-07-15 @ 12:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0