Prioritet!!

Ja, som ni förstår ligger inte att blogga högst upp på "attgöra" listan.
Känns som det fattas nåt när man inte skriver så frekvent, men att vara ute och njuta av sommaren när man inte jobbar är bättre:)
Slutade lunch idag och blev hämtad av Hans, vi åkte till Ånnaboda för några timmar och åt lunch, badade och solade..Helt underbart!!
Nu har jag nog fått den färg som behövs tills på lördag då det är bröllop... Inte det lilla heller, 150 gäster.. Ska bli så roligt!! Har fått äran att dekorera kyrkan.. Känns kul!
Och har äntligen hittat den...klänningen...  Vet inte hur många jag provat de senaste veckorna..inget har känts sådär JA, denna vill jag ha!!
Men rätt var det var så bara hängde den där i en affär...ljus rosa, sidenblank och alldeles bedårande...  Det var kärlek och nu har jag strukit den och lagt ihop alla accecoarer... redo för bröllopsfest :)


So long/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0