Hemma igen

Har haft en bra helg.
Fredagen var det studentfirande a la Bolivia.. Skitkul hade jag! Dansade massor..  Var bara otroligt seg och faktiskt ganska bakis på lördagsmorgonen när jag skulle packa och åka till Arvika. Det var bara att bita ihop, skulle plocka upp lillebror i Karlstad kl 13.30 också för han kom hem från Umeå och skulle träffa kompisar. Så jag lämnade honom i Arvika sen körde jag till sommarstugan. Tog det väldigt lugnt och sov lite innan syrran kom. Vi grillade och mös. sen åkte jag, syrran och Sara till stan och en liten utgång på Bryggan. Men fy det var kallt.. Det är ju mestadels utomhus..brr.. Men vi hade kul ändå. Gick lite innan de stängde för en kebabtallrik:)
Igår åkte jag med syrran och Robin till Karlstad och hann precis med bussen hem till Örebro. Var hemma vid 17, fixade lite hemma och åkte sen ut till Hans i Hovsta. Fixade lite mat och kollade film. Skön söndagkväll...

Uppe tidigt i morse och blev hemskjutsad, har fixat lite här och fick tid över innan jobbet. Får tjejerna idag, har längtat så.. På onsdag är det skolavslutning.. Herregud, Alva börjar snart 2an...  

På fredag är all barnomsorg stängd för studiedag..hjääälp..  barnvakt någon?



Underbart i stugan..



Syrran och Sara


Hej och hå..



/j


Kommentarer
Postat av: Timb

"hon är så liten så hon skulle behöva gå på dagis 2 år till"

2009-06-19 @ 11:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0