Feeling hot hot hot..

Sitter på kontoret och är varm, men jag klagar inte;)
Shit vilket väder.. som jag skrev tidigare.. Den är här nu, sommaren, med buller och bång!!
Längtar verkligen efter semester nu..

Hade kalas för Alva igår, massa folk, värme, fika och presenter.. Riktigt lyckat. Satt ute ända till sena kvällen..
Lämnade dem i morse på dagis och fritids, dags för pappavecka igen.. Känns lite vemodigt att säga hejdå såklart, men det har varit en intensiv vecka och helg så jag ska passa på att vila mig så gott det går..

Återkommer med lite bilder vid tillfälle.
Glöm inte att efter regn kommer solsken...

                                                                  



/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0