Första skolavslutningen avklarad

Här sitter jag med en kopp kaffe och en bit sån här:


Grymt gott.. Tänkte jag skulle bli lite piggare.. Men jag vet inte.. Känner mig sjukt trött och har gjort hela dagen. Och vad är det med vädret?? Trodde det var nu man skulle börja klä av sig lite, ha shorts, kjol och linne...flipflops..   Idag kände jag faktiskt för att dra på mig vinterjackan!
Snälla lillebror kom och hämtade mig på jobbet efter lunch så vi kunde hämta Ella på dagis och åka till stadsparken på Alvas avslutning. Satt i det blöta gräset på en filt och fikade lite. De sjöng några sånger och rektorn talade. Blir alltid nostalgisk när de sjunger "du ska inte tro det blir sommar". Sen var jag tvungen att åka tillbaka till jobbet och brorsan tog tjejerna med hem till sig tills jag slutade.
Grejat med det vanliga nu på kvällen, försökt prata med Ella om hennes "nattångest" men hon blir bara ledsen. Hon vaknar och är orolig nästan varje natt, vill inte sova själv osv.. Det har aldrig varit problem tidigare..hmmm..

Nu ska jag lägga mig i soffan

natti/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0