Fuldag och brännskadedag!

Igår hade jag en såndär ful-dag.. Inget kändes bra..  Så igår kväll gick jag och solade och tänkte att det kanske skulle kännas bättre efteråt.. Det var nya rör men jag vänder oftast på mig efter halva tiden för att slippa få de där fula vita linjerna på skuldrorna och på rumpan:) Så jag tänkte, det är lugnt!  Mmmm..eller hur...? Somnade gott och sov på rygg genom hela soltiden.. Vilket resulterade i väldigt brännande ansikte idag, känner mig svullen och inte finare än igår.. Vilket ju var tanken...suck...
Hans skjutsade hem mig från hovsta i morse för han började jobba 08 så när jag kom hem skulle jag torka ur ett skåp, för hyresvärden ska komma och laga luckan som rasat ner (på Ellas fot.....). Vad händer då? Jo, jag sträcker mig lite för långt och risp så spricker min fina blus...   Damn!!!
Så jag bytte om och fortsatte le.. Det är trots allt en bra dag, solen skiner och jag har stuvade makaroner och korv till lunch.. Bara det är ju toppen:)
Ska lämna in min nya telefon som är helt störd för lagning också, blir en bra lunchpromme bort till Krämaren.

Midsommar är bestämt.. Ska fira med Hans, Alva, Ella, mamma, Göran, Daniel, Benjamin och Carro. På dagen blir det lunch på kolonin och på kvällen grillning och kanske lite kubb hemma i hjärsta. Det blir bra. Jag tänkte stå för efterrätten..gissa vad?? :)

Ikväll tänkte jag hälsa på Therese, Kim och Cornelia... Det blir så bra så..var ett tag sen nu..

jobb jobb/j


Kommentarer
Postat av: lillis

pannakotta !!!!!!! och det är för brösten e för stora som blusen spricker

2009-06-17 @ 20:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0