Halvdag, shopping, klippning, efterrätt..

Sitter på kontoret och käkar lunch.. Har bara lite kvar att göra sen slutar jag tidigt. Ska till Rusta och shoppa tvättmedel, diskmedel och en massa såna grejer. Sen iväg till Grodden för att köpa mat och hö till Pluppskrället.. Efter det blir det ett par timmar i frisörstolen för att slinga och klippa håret. Ska bli så skönt, har en hemsk utväxt..  Efter det ska jag göra efterrätterna tills i morrn. Bra att den där goda chokladpannacottan går att förbereda:)
Ikväll blir det Therese och Kim för en fika, blev ju inget i tisdags..

I morgon kommer tjejerna på förmiddan, sen åker vi till mamma för lite firande.
Tjejerna åker tillbaka till Mackan på lördag, så resten av helgen vet jag inte vad som händer.. Förutom söndagkväll då jag har en liten överraskning på G..  Hoppas den blir uppskattad, får se ikväll når jag berättat min plan.. Den är enkel men välmenad;)

Såg en bra film igår.. Benjamin Button.. Väldigt speciell men också väldigt fin.. Låg och grät i min ensamhet eftersom Hans somnat innan halva filmen gått.. Sen kunde jag inte sova av nån anledning så i morse var jag inte pigg!!

Trevlig midsommar om jag inte skriver innan dess!






/j

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas att din midsommar blir bara så bra. Hade vart kul om du/ni kunde ha kommit till stugan o firat. Stugan står kvar och jag hoppas att det blir en vecka längre fram. Ella måste ju få komma dit hon längtar så mycket.

Trevlig midsommar till er alla. Kram Pappa

2009-06-18 @ 15:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0