Idag fyller min Alva år..

8 år har gått sen jag låg på BB med ett litet knyte i famnen.. Just vid den här tidpunkten var hon bara drygt 3 timmar gammal.. Shit vad fort det går...
Nu sover hon gott efter en dag med presenter, sol, bad och massa fika..
Min kära syster (www.soffansofie.blogg.se)  kom farandes som en räddande ängel i förmiddags och var med oss på G-vik.. Vill inte tänka på hur den här dagen hade varit utan henne.. Har lite svårt att fokusera.. Är ledsen..
Och så fruktansvärt trött.. Men nu har jag gjort kaffe och ska ta tag i det nödvändigaste inför morgondagen. Tjejerna ska ut på sjön med mamma och Göran. Jag ska jobba istället för Karin.


Nöjd...  Nya brillor OCH skor..




/j





Kommentarer
Postat av: Timb

2009-06-26 @ 23:11:34
Postat av: timb

hälsa o gratta!! dom passa lite bättre än dina



2009-06-26 @ 23:12:56
Postat av: Tess

Snygga brillor!!

2009-06-27 @ 08:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0