Jag är så trött på bittra kärringar!

Finns det inget annat att bekymra sig över än var bilar står parkerade, nån som tvättar en maskin när det är ledigt fast de inte skrivit upp sig på tavlan, råkar lägga en kartong i "vanligt" skräp...  osv osv..
Blev tillsagd när syrran och Robin kom i måndags om att deras bil stod fel..bad om ursäkt och bla bla bla... sen komma in på mitt jobb..och älta samma skitsak en gång till...   Hur fan orkar man? Bry er om viktigare saker!!

Börjar jobba kl 16 idag för det är marknadsafton och vi har öppet till 22. Så nu är jag i hovsta, helt själv.. Ska göra lunch och en tavla, men det ska bli en present så jag kan inte visa bild förrän personen i fråga fått den. Men det blir fin tror jag och det ligger en fin tanke bakom den...

Blev ingenting med lägenhetsbyte iallafall. Killen som hade en 3a på stan var och kollade på min. Men det var inte riktigt vad han var ute efter.. Men det går fler tåg och jag har som sagt inte bråttom..

I förrgår åt jag ju lunch med Therese och Cornelia på Gröna grodan.. Jäklar..den salladen är mycket godare än om man gör den själv..den är magisk!! Tack för lunchen vännen!
Ja, där har vi också bevis på bittra kärringar..en parkeringsvakt som gav Therese böter. Hon hade inte ens skrivit klart boten, ändå skulle hon ge T den!! Sur och otrevlig också!!


Lilla Cornelia..


/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0