Jag känner att den är här nu!!!

Sommaren har kommit, jag känner det i tårna:)   Underbart!!

Sitter på kontoret med inte allt för mycket att göra idag, lite småplock bara.. Pratade precis med en kvinna från Hässleholm i telefon.. Fick koncentrera mig hårt för att förstå vad hon sa.. Jag gillar skånska, tycker det kan vara fint, men lite mildare skånska kanske....där man förstår något:)

Igår gjorde jag verkligen inte mycket.. Hans jobbade så jag skrotade runt i hans hus, tvättade lite.. Sen åkte jag hem och gjorde inte mycket där heller.. Hämtade Hans och vi gick på bio.. Den var rolig, baksmällan.. Men de hade visat lite för mycket av filmen på trailern.. Alla de roligaste sakerna hade man ju redan sett.. Men det var skönt att skratta lite.. Tog en tur med bilen efteråt och kollade var Tess och Johannes hus ska byggas, sen ett litet stop vid Rävgången, har aldrig varit där förut..
Hyrde film, åkte hem och satte på den men somnade båda två.. Ovanligt!

Händer i veckan då?
Idag hämtar jag tjejerna hos Maria och Krick efter jobbet.
Jobb tillochmed torsdag.
Ledig fredag och Alva fyller år!
Jobba extra lördag för Karin ska på Peace&Love (morr, jag vill också...) Mamma har tjejerna över dan.
Ha kalas i trädgården för Alva på söndag. På måndag har hon och en kompis kalas ihop för tjejerna i klassen på lek och buslandet.
Ska även försöka hinna med att baka litegrann.. Göra klart en tavla som ska ges bort. Tvätta (fan, jag gillar att tvätta). Fixa nån present till Alva, vet inte riktigt vad än..ska kolla runt lite.. 
Snart dags att betala räkningar också, betala skulder.. Förhoppningsvis blir det lite kvar denna månad så man kan köpa sig en biljett till PIP på fredan och se Timbuktu! Skulle ju va så kul!!
Se hela bilden
            ♥


Är på jakt efter en klänning också, till ett bröllop.. Har en som är ok.. men ni vet, man vill att det ska kännas sådär..perfekt..
Jakten fortsätter.. 




/j






Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas ni kommer förbi när vi har flyttat in också.. =)

2009-06-22 @ 16:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0