Jag - sköldpaddan...

Fy fan vad jag har sträckt nacke/rygg.. Känns inte bra alls.. Hade redan lite ont innan, och så igår skulle jag vara med och dutta boll..  Gick ju sådär.. Slutade med att jag fick grymt ont och fick ta värktabletter istället för vin till maten :(

Annars var gårdagen, midsommarafton, en bra dag. Vädret blev ju bra tillslut! Lunch hos mamma, sen fika på kolonin, tillbaka till mamma igen, där vi spelade kubb, boule, grillade, åt och åt lite mer.. Blev inte så sent utan alldeles lagom..

Idag har jag och tjejerna varit hemma, lagat lunch, gjort rent Plupp-buren..   Tog en promenad till Ica för att hämta ut ett paket som jag inte har en aning om vad det är.. Men klockan var ju 4 minuter över 3 och just utlämningen stängde 3 så det fick jag inte... surt..  Det slutade med att vi köpte en glass istället..
Nu väntar jag på att Mackan ska hämta tjejerna, för jag ska på kalas.
I  morgonkväll blir det bio... "Baksmällan". Har hört att den ska vara riktigt rolig. Hoppas det, för jag behöver skratta mycket!!



Midsommarfika på filt



Boule


/j

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, Apelvägen ... känns otroligt länge sen.. (och det är det ju också :S)



Surt med paketet, tur det finns glass även efter 3 iaf ;)

2009-06-21 @ 16:21:36
URL: http://jagbarnenochannat.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Javisst..det är längesen man sprang omkring på Apelvägen och lekte dunk:) Nu är jag bara där och äter lite ibland;)

Gick en promenad efter midsommarmaten i hjärsta och blev nostalgisk...Men det är mycket som inte är sig likt..en massa funkishus och byggen:)

2009-06-22 @ 12:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0