Nu är jag klar!

Äntligen..
Blev lite sent ikväll. Hämtade tjejerna hos Maria och Krick och var inte hemma förrän strax efter 19. Sen kom Tess med magen på fika och prat.
Sen har jag lagat mat till matlådor, diskat och plockat undan, förberett för morgondagen. Och nu hamnade jag här. Tänkte bara jag skulle visa hur goa tjejer jag har. Vi har ju en deal att på måndagar får de somna i min säng, sen bär jag över dem till deras egna platser. När jag tittade till dem innan jag bar över dem hittade jag dem sovandes såhär:


En trygg hand att hålla i när man ska somna..♥




/j

Kommentarer
Postat av: Han med stora magen

Det är mina tjejer det...

2009-06-09 @ 13:53:57
Postat av: Jenny

Ja, pappa...de saknar dig och Tina...

2009-06-09 @ 15:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0