Till Karlstad och tillbaka!!

Ja, inatt vid 02 hamnade jag och Hans i Karlstad, sov till 06.45 sen åkte vi hem! Om ni undrar varför kan ni läsa på www.soffansofie.blogg.se

Sitter på jobbet på en minirast.. Vill hem och plocka undan..för det kommer en kille och kollar på min lägenhet sen. Han hade en trea på stan som verkade intressant.. Så vi ska börja med att kolla på min sen får vi se..
Håller på och laddar för städning, handling och tvätt i Hovsta också.. Är lite trött efter nattens bravader men vad gör man inte för nån man tycker om:)

Saknar redan tjejerna..och det är bara tisdag idag!!!

Till helgen kanske jag åker till Arvika.. sommarstugan eventuellt.. 


Återkommer!


"Fattigdomen är ingen skam, men den är förbannat obekväm"


/j


Kommentarer
Postat av: lillis

för det frsta : till helgen åker du till sommarstugan..för det andra :bra att du ringde på lgh...för det tredje så är vi numera radhusbor vid ett radhus vid poolen =) pussas

2009-06-03 @ 05:56:18
URL: http://soffansofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0