Var är manualen....?

Here we go again..   Måndag, ny vecka, nya tag..     Inga barn igen..

Veckan som gick var bra. Slutade tidigt i torsdags och åkte med Hans på utflykt till Arboga där vi kollade på kossor, kalvar och så fick vi allihop rida på en stor fin häst. Shit vad kul det var:) Jag vill rida mera!! Flera år sen jag red men jag tror jag hade lite av takterna kvar:) Finns kort som jag lägger ut vid tillfälle.
Fredagen var ledig..så skönt, fint väder var det också. Grejade hemma på förmiddagen, hämtade Alva från skolan sen gick vi upp på stan och mötte syrran som varit på intervju på USÖ, fikade och strosade lite, syrran shoppade lantligt till hemmet... Alva betedde sig först som en trotsig tonåring, sen insåg hon sitt misstag och tillsammans med sin ånger och syrran köpte hon en helt underbar för tidig morsdag-present och ett gulligt kort som hon skrev själv... ♥
På kvällen åkte vi till Hovsta och grillade korv. Syrran körde hem oss när hon åkte vidare till Karlstad.

På lördagen jobbade jag extra. Barnen var på kalas på dagen sen var de hos mamma och sov där. Jag skulle ju på inflyttningsfest på kvällen. Som var lyckad. Strålande väder, mycket folk, god mat.. Blev rätt sena hem men det är en annan historia..

Söndagen spenderades i solen på förmiddan. San åkte jag in till stan och mamma kom och lämnade barnen. Fix hemma sen kollade vi på en lägenhet på Öster till syrran och Robin..men det var inte så mycket att ha..
De kommer ikväll och ska kolla på en i solhaga också. Mycket örebroresor för de där nu när allt ska ordnas med jobb och bostad.
Igår kväll var jag, Alva och Ella och kollade på fotboll i Marieberg. Hans spelade. Underbart väder..vi satt på våran filt med solen i ögonen och fikade..gött värre:)
Sen kvällsbestyr och nattning. Vem somnade mellan A och E?? Ja, jag gjorde det, och hade inte telefonen ringt 2 timmar senare hade jag nog sovit än.. Känner mig så sliten.

Snart dags att gå från kontoret till butiken, ska stanna till hos Ghina först och ge hennes katter mat för hon är bortrest ett par dagar.

Funderar på mycket.. som vanligt.. Allt har en fram och en baksida. Inget är självklart. En del är svårt en del är lätt.. Och jag har fortfarande ingen manual!!!

Såg den här på bild.. Grymt sugen på att testa..mmmmm......



/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0