Skrivstopp!

Känns som jag har det på något vis.. inte så motiverad för tillfället.. Men jag ska försöka..


Sitter i soffan med filt och te och lysnar på musik, barnen sover efter att vi kollat på premiären av Robinsson och hämtat mat från Saigon..yummie..  Sen har jag städat undan lite..skulle gjort det i morse, men det var fult upp..

Igårkväll hade vi klassiskt fredagmys. Ghina hämtade tjejerna från dagis och fritids och jag passade på att halvstorhandla efter jobbet. Sen fixade vi mat efter recept från min kära far...  den där enkla kycklingröran till tacos är guld! Självklart kollade vi Let's Dance! Ghina knatade hemåt och jag bar över de däckade sofftjejerna till deras sängar, sen avslutades min kväll med ett skitjobbigt samtal..

Jag vet inte vad jag känner riktigt... bara...usch...helt tom..

Idag började jag tvätta kl 07, sen gjorde vi oss ordning och gick upp på stan för att inhandla nya vårskor och gummistövlar till Alva och Ella. När det var klart blev vi bjudna på lunch på Gröna Grodan av familjen annorlunda..inte för de har många barn..men bara för de är som de är♥
Efter det blev vi hämtade för en bowlingmatch (heter det match i bowling?) med Mackan..  Jag sa innan att jag skulle vinna...  Och det gjorde jag! Hehe..
Eftermiddagen har spenderats hemma.. Jag sov faktiskt en timma när tjejerna kollade film, det var ganska skönt och behövligt med lite ny energi.. plockade fram dammsugaren när kaffet hjälpt mig vakna till och tjejerna smög upp till Eva en stund och våldgästade henne..  Och det var det..!  I morrn ska jag inte ställa klockan, sova lite längre iallafall.. Sen på eftermiddan kommer ju pappa!! Underbart!! 


Det här med att välta med cykeln...det verkar vara min nya grej..
Ella satt bak och for också i backen men hon klarade sig.. bara min hand som fick bli lite omplåstrad... Knasigt det blir ibland... Skyller allt på min skrangliga halvfungerande cykel..


"Rum med utsikt är ju fint..
Men allra helst är det ett rum med insikt man skulle behöva"



Gonatt!!
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0