Bokstaven J

En lite klurig grej jag hittade...   Frågor där alla svar måste börja på samma bokstav som mitt namn.. dvs J.. Testa med din egen bokstav:)

1. Vad heter du? Jenny
2. Ett ord på fyra bokstäver: Jaga
3. Flicknamn: Jonna
4. Pojknamn: Jason
5. Yrke: Journalist
6. Färg: Jadegrön
7. Klädesplagg: Jeans
8. Mat: Jordnötssås och kycklingspett
9. Sak i badrummet: Jordgubbsschampoo
10. Plats/stad: Johannesburg
11. En orsak att vara sen: Jag själv har snoozat för länge
12. Något man skriker: Jävlar!
13. Film: Jiddra inte med Zohan
14. Något man dricker: Juice
15. Band: Justin Timberlake´s band
16. Djur: Jordekorre
17. Gatunamn: Jeremiasvägen
18. Bil: Jaguar
19. Sång: Jag vill bara (med Timbuktu)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Julbord


/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0