En Migotrappa!

Undrar om det skulle vara nåt..?

Det är ett coahingsystem för barn. Som ska få dem att hjälpa till mera, ta mera ansvar för sina saker utan att man som förälder ska behöva använda sig av så mycket tjat och bråk. För att få en trevligare vardag helt enkelt! Jag gillar ju såna här grejer. Läser gärna barnpsykologiböcker och sånt.. Men det är inte alltid i praktiken som det funkar när man står där, stressad, trött och irriterad med två lika trötta och irriterade barn...    har iallafall skrivit ut informationen från hemsidan och kanske när jag får råd att jag köper en...  www.playmigo.com
Vad tror ni? I like it!!

Ännu en dag med magont.. Har ringt men det fanns inga tider.. Fick iallafall prata med en snäll sköterska och jag ska återkomma i morgon om det inte blir värre.. 

Hade en bra morgon med Alva och Ella, de lyssnade och gjorde det de skulle och vi hann i tid! Så skönt när det blir så.. ♥

Lite vårlikt väder ute idag iallafall och det gör en gladare..  Hoppas hoppas våren kan komma på riktigt snart.. Att man kan få känna att det värmer lite och man kan sätta sig nånstans utomhus och vända upp ansiktet mot solen..mmmm....

By the way så har favoritglassen Ben&Jerry gjort en portionsglass som säljs där det finns GB..  Det blir den första glassen jag äter utomhus i år när solen behagar komma och värma lite..

Ciao/j




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0