Fredag men snart lördag

Ja, för det är bara 10 minuter kvar på denna fredag!

Idag har jag varit ledig, så skönt. Jag och Ella var hemma när Alva var i skolan. Försökte städa lite men slutade med att jag både var rörmokare och snickare..  Fix fix :)
Sen kom Ghina och vi åt lunch innan vi hämtade Alva för att sen gå direkt till biblioteket. Oh, va kul det är att gå runt där och botanisera bland alla böcker. Ghina och barnen höll sig på barnavdelningen medan jag gick lite längre.. Fick med mig många böcker hem, med hopp om att nån av dem kan ge mig lite kloka tankar och infallsvinklar på en del saker.. Vi får se..
Efter det gick vi hem och fikade och jag städade klart. Lagade mat, Hans kom och åt med oss, sen körde jag honom till en kompis. Ghina kom till oss igen och hängde i soffan o kolla på Let´s dance.. Har ju blivit lite av en tradition. Ghina satt och visade Alva hästar på blocket så nu vill hon också ha en ponny!!

Jag ska ta bunten med böcker och lägga mig och bläddra lite.. Hoppas en nyckel sätts i låset snart också, för jag börjar bli trött...  Ska upp och tvätta 07...yeeeey!!

I morrn eftermiddag ska vi hälsa på lilla Cornelia igen. Alva och Ella vill ge henne presenten från dem :) Gott att lukta på bebis igen..

Natt/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0