Måndagsångest de luxe

Varför liksom..?  Ibland blir jag bara så jävla trött på mig själv!!!
Borde ju vara en fantastisk dag idag, får ju tjejerna och allt.. Hade en helt underbar kväll igår.. Så varför denna känsla?

Maten på Indigo i lördags var super! Vi blev 10 st som åt och gick på bio, jättetrevligt. Ett liiiitet missöde med två av biobiljetterna bara, men det styrdes upp som tur var. Och vem som gjort fel släpper vi (fast jag vet att det inte var jag;)) Missförstånd sker så lätt...
Vissa valde att sova på bion..nämner inga namn men..  Filmen var bra..lång..hemsk..

På söndan vaknade vi hos mig och åt frukost och åkte sen till Therese, Kim och Cornelia.. Fikade och beundrade det lilla underverket. Lite paketöppning också:)
Syrran är bara liiiiite sugen på en egen bebis..(Ja, hur kan man inte bli helt bebissjuk när man håller i en sån liten go och söt..?) Men som substitut åkte hon direkt till IKEA och köpte nytt för att göra om hemmet!! Skulle inte ni till Thailand?

Efter det åkte syrran och Robin tillbaka till Karlstad och Hans skjutsade mig till jobbet på macken. Var lite förvirrad ibland, många saker att hålla koll på. Men jag stod själv ett par timmar och det gick fint. Sen kom fru Lindgren också och vi var ett bra team:) Kul att träffa henne lite..
Blev hämtad när jag slutat och vi åkte till hovsta och hade en lugn myskväll♥

Och nu.. måndag.. jobb tom torsdag. Ledig fredag!! Har inga större planer förutom vardag och vardag..planera och laga mat, handla, hämta och lämna barn, läxläsning, simskola osv.
Ghina kanske skulle hämta tjejerna i morrn för dagis stänger tidigt.

/j





Kommentarer
Postat av: Tess

Champagnete någon kväll?

2009-03-02 @ 13:40:56
Postat av: Jenny

Ja, gärna...med mjölk och socker;)

2009-03-02 @ 14:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0