Men vad är det som händer??

Denna veckan har bara varit så konstig..  Tråkiga nyheter både lite här och där, eller tråkiga besked kanske man ska kalla det.. Handlar om förlorade jobb, hus och pengar..  
Och så denna förbannade snö!!  Vad har vädret för problem egentligen?

Känner mig trött, har jobbat för mycket tror jag.. Nu ska jag hem och baka jäkla chokladrutor! Men först måste jag byta i Pluppskrällets bur och gå ner med tvätten, för jag fick tvättid ikväll..

I morgon bitti ska jag käka frukost innan jobbet med Tess, Maria och Camilla.. Ska bli riktigt trevligt!!
På kvällen ska jag och Ghina gå och se tjejfilm på bio, mys..

Hans är i Säffle och det tycker jag är tråkigt!!!


/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0