Nästan vaken

Sitter här och halvsover.. Ska flytta mig från soffan till sängen. Har tvätt att hämta men tar den i morrn bitti..   *gäääääsp*
Idag har jag hållit till på lagret på jobbet. Styrt upp med lagerplats för nya skor, omorganiserat, märkt skor och kastat skräp.. En bra insats av mig tycker jag..  För det blev lite ordning och jag gillar ju ordning!! 

Sov konstigt i natt.. Vaknade 03 av en dröm, helt svettig och ledsen..  Brukar ju inte drömma så mycket mardrömmar.. Men inatt kom det..  Inte så kul, tur det inte var sant.. 
Måste ta igen lite sömn tror jag...

Nu ikväll har jag tvättat, ätit spagetti med ketchup. pratat lite i telefon och kollat på Let's Dance. Jag vill också dansa!!

Gonatt/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0