Så var vi här igen

Måndag. Trött.


Helgen!
Var vaken länge i fredags. Ghina kom en stund och kollade Let's Dance. Sen städade jag, tvättade, bakade och röjde i tjejernas garderob. Det blev jättefint.. Fick ihop en hel säck med urväxta kläder som Marias Tove fick.

I lördags morse gick jag till Java för en frukost med vännerna. Det var trevligt.. Tess lilla mage börjar synas mer nu :) Fint.. Camilla håller på och renoverar hemma och Maria försöker få Olle att äta mat! Skönt med lite uppdateringar av varann.. Catrin var också med och vi konstaterade att våra bloggar har samma layout..  Vi gillar rosa helt enkelt:)
Sen var det jobb.. Ganska mycket nu, äntligen vill folk köpa vårskor!
Sen gick jag till Patrik och kollade hans fina, fina lägenhet.. Små detaljer och väggord lite varstans blev pricken över i:et. Undersökte också hans nyss påbörjade tatuering. Den var jättefint gjord och blir nog riktigt bra när den är klar. Det roliga med Patrik är att han har en smart tanke med allt han gör. Han gör det inte "baraföratt" utan för att han har tänkt till ordentligt varför han gör på ett visst sätt.
Fick skjuts till mamma som bjöd på god mat, nån gryta med fläskfilé och allt möjligt annat gottigt i. Brorsan, Carro och Benjamin var också där. Efter det gick jag till Mackan för att lämna chokladrutorna som han ska ha med till föräldramötet. Ella var sjuk och hängig.. Alva hade gjort fina sagoberättelser som jag började gråta när jag läste. Så mycket möda hon lagt ner på dem.. De var så fina, mycket text och mycket fantasi:)
Sen var det biodags! Gick och hämtade Ghina hos henne, och  "En shopaholics bekännelser"  var det som gällde!
Den var sådär.... Behövs inte ses på bio...   Hade ställen man fick sig ett leende, men nej...  
Var så trött efteråt så jag gick hem och la mig, somnade nästan direkt.

Vaknade på söndan, gick upp och skulle fixa Alvas cykel. Men fick ett svimanfall igen.. Fick skita i allt och vila lite.. Sen iväg till jobbet på macken. Det var rätt lugnt där. Inte så många som ville tvätta bilen en så grå dag som det var igår.
Blev hämtad av Hans när jag slutat och vi åkte till Hovsta för att se film..men den la av i mitten så vi la ner filmtittandet och sov istället..behövligt..

Idag ska lillebror kidnappa Alva för att ta henne till Lek och buslandet. Ikväll blir det mys och sagor i soffan. Längtar så efter tjejerna nu..

Ser fram emot påskhelgen. Har bil och ska försöka ta ledigt påskafton för att kunna ta en liten semester. Ska skjutsa syrran och Robin till Arlanda på långfredan..Om jag får ledigt blir jag ledig 4 dagar i rad och då kanske en minisemester i Stockholm skulle sitta fint. Ska undersöka saken..

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0