Tekniska prylar

Det har min dag handlat lite om idag..
Min dator (typ helt ny) på kontoret la av och jag fick åka och lämna in den.. Jag kan inte göra någonting utan den så min arbetsuppgift där idag blev att frankera kuvert!!? Sen gick jag till butiken lite tidigare och jobbade där.. När datorn var klar på eftermiddagen och jag skulle hämta den gick jag förbi 3-butiken och försökte deala till mig en ny telefon eftersom jag inte alls trivs med min..och den är tyvärr inte så gammal..  Fick ett ok erbjudande som jag nog kommer ta..  Shit vilka i-lands problem man har!! Tragiskt egentligen..

Annars så har det flytit på bra med barnen..både morgon och kväll.. Undrar vad som hänt, de har skött sig så fint och lyssnat så bra på mig.. 
Det gör alla vardagliga saker så mycket enklare.. Mornarna klaffar och vi kommer i tid till skolan..  Kvällarna är lugna och mysiga, vi ser på tv och läser tillsammans. Inga problem vid läggning, de somnar så sött...  Glad för det..
Såå, mindre stress denna veckan, vilket ju är guld!

Fick tid på usö i morrn, äntligen... 

Dags att krypa ner under täcket o läsa..

natti/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0