En lååång lista..


Vilken svordom använder du mest? Jävla skit! Eller Fan också!
Äger du en iPod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Nångång runt 07, oftast lite före.
Hur många resväskor äger du? Ingen
Använder du flip-flops? Ja, mer än gärna!
Var köper du dina matvaror ifrån? Klippet oftast, kanon där!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden.
Vilken var den senaste filmen du såg? Män som hatar kvinnor.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Beror på om jag har mina barn eller inte. Så svaret blir nog att jag gärna gör bådeoch!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En bil!
Har någon någonsin kallat dig lat? Nej, tror aldrig det hänt.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, det har jag aldrig gjort.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Nya med Kanye West, har lånat den av min granne.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Timbuktu!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej inte denna veckan men förra, och den för jag inte vidare eftersom den är berättad i förtroende.
När var senast någon stötte på dig? Det vet jag inte, beror väl på hur man ser det, kanske förra söndan då..
Vad åt du till middag senast? Sista riktiga middan var tapas i lördags. Annars en halv baguette med räkor igårkväll.
Använder du huvtröjor? Ja, ibland, till träningskläder eller myskläder.
Kan du vissla? Ja, men låter inte så fint kanske.
Vem var den senaste som ringde dig? Hans. Innan det lillasyster Sofie.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Har blivit lite feg.. Men bergochdalbana brukar jag åka.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Oh, ja! Helt säker!
Vilket riktnummer befinner du dig i? 019
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja.

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Vet inte hur stort det är riktigt, men Marieberg.
Hur många syskon har du? 3 st underbara.
Är du blyg inför det motsatta könet? Är nog inte så ofta blyg. Lite osäker ibland bara..
Vilken film kan du alla replikerna till? Dirty dancing och Reality bites.

Äger du några band t-shirts? Nej.
När flög du senast? Det var för tre somrar sedan, till Mallorca.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 3 st. Ställer jag dit en till blir det lite tight..

Läser du för skojs skull? Ja absolut!
Pratar du några andra språk? Engelska
Diskar du din egen disk? Diskar allas disk!

Har du gråtit offentligt? Ja.
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? Alltid bra att lära sig saker!

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej, är inte så sugen på det just nu.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej. Han får men varken borde eller måste. Vi kan dela på det!
Kan du kasta macka? Jajjemän!
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men åker gärna dit!
Vad har du med dig in på bion? Helst sällskap. Lite godis också.
Vem var din favoritlärare och varför? Hm, har haft många bra lärare. Men favorit.. vet inte.. Kanske min första, Karin Larsson
Har du dejtat någon av en annan religion? Ja.
Vad har du för väder? Grått och mulet.
Har du en blogg? Ja du är där nu...
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Barnkunskap, psykoloi och vårdkunskap
Gillar du att flyga? Nje..
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Lojal
När sov du senast på golvet? Vet inte men Hans vet när han gjorde det!
Vilken är din favoritdrink? Nån söt mjölkdrink kanske
Gillar du din boendesituation? Ja det gör jag. det kan alltid bli bättre. Är ju lite trångt.. Men jag trivs.
Vilken är din mammas hemstad? Örebro
Din pappas hemstad? Örebro
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland. Iallafall varannan vecka!!
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nä, fick tillsägelse ibland men inte så mycket trubbel.
Vilken är din favoritfrukt? Banan kanske eller fujiäpplen
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nä!!

Hur gammal blir du nästa födelsedag? Ett år till..
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, litegrann..
Tror du på liv på andra planeter? Ja, kanske
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? Jag själv kanske..

Tror du att Gud är man eller kvinna? Ok, man då!
Vad var det senaste du åt? En sur dragstergodis
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Bådeoch tror jag.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? De hade bestämt sig för Jessica men när jag kom ut var det en Jenny. Vet inte hur de kom på det. Gillar mitt namn.
Gillar du senap? Japp
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Jävla helvetes skit. Det måste bli bättre, pappa säger alltid att det ordnar sig, tänk positivt!!"  Eller "Varför har jag sån jävla otur jämt"

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Tror inte det. Tror jag skulle få dödsångest.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning! Lilla my i mumintrollen?
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, men på tradera.
Tycker du om att krama folk? Ja, mina närmaste.

Skulle du säga att du är trendig? Trend är en tillflyksort för fantasilösa!!

Äger du en digitalkamera? Ja, en gammal dålig en..mobilen tar bättre bilder..
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Vet inte
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja det kan jag bli störd på!
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Minns inte, men det finns några.

Tycker du att du är attraktiv? Ibland. Inte idag!
Vad är du allergisk mot? Lögner
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, varför skulle jag?
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Robert,
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0