Bara Onsdag

Okejj.. ännu en snöig dag. Inte så mycket man kan göra åt det..

Onsdag= Sova lite för länge, stressa lite, jobba (=ringa och säga samma fras tusen gånger), fixa Pluppen (vilket idag innebar att jag fick byta byxor, jävla skrälle!!), äta ett perfekt kokt ägg, träna, åka buss, hälsa på Therese?, äta nåt, duscha, kolla lite tv, vika och lägga in tvätt, slåss, dansa, sova.
Tror den här dagen kan komma att bli så på ett ungeför med risk för vissa små ändringar. Kanske nåt tillägg eller bortfall.

Dagens fråga: Varför kan inte den där nissen svara på mitt mail angående lägenheten?



Tips till mig själv: Andas, tänk först, fokusera på det positiva, reagera sen..
Tips till mig själv 2: Fråga direkt!

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0