Tisdagskväll

Varför har jag missat en hel säsong på Desperate Hosewifes?
Sitter här och småkollar lite på säsongsstarten och inser att jag inte såg ett enda avsnitt förra säsongen..Jag som inte misade ett avsnitt förr.. Vad har hänt?

Vad ser jag för nåt på TV egentligen?

Och vad hände i morse? Fick svimanfall, stora typen...  Ja, alltså, har ju hänt många gånger tidigare.. Brukar räcka att jag bara sätter eller lägger mig en stund. Men idag ville det inte gå över så snabbt och jag var stressad för att hinna lämna Alva till skolan i tid så jag försökte duscha fast jag mådde kass och det resulterade ju i att jag kräktes i duschen.. Fräsch tjej!! Var likblek och kallsvettades.. La mig på sängen tills det släppte.. Alva kom försent till skolan:(
Min älskade lillasystersjuksköterska tvingade mig att ringa vårdcentralen och hon jag pratade med tyckte absolut att jag ska komma och ta lite prover..  Tror inte det är nåt, har ju haft såhär sen jag var liten..men ändå, alltid bra att kolla kanske..  Men dagen har bestått av ett tungt huvud..det släpper inte..

Snälla Ghina hämtade tjejerna från dagis/fritids idag så jag bara plockade upp dem hos henne efter jobbet..Tack!
Ikväll har jag hjälpt Alva med läxan och läst bok för dem båda, nästan strypt Pluppen och ätit kvällsmat.. Nu ska jag ta filten, tekoppen och min bok och krypa tillrätta i soffan.. 

Gonatt/j

Kommentarer
Postat av: lillis

kroppen visar tecken när den inte mår bra bästa... man ska lyssna på kroppen! bra att du kommer dig för och ringa kan va skönt och ¨å komma in och kolla bltr blsr hur blodvärdena och infektionsvärdena ligger =) så har man en grund att gå på!!!!! puss bästa

2009-03-05 @ 12:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0