What's wrong with mondays??

Suck...  Äntligen är den här måndan slut..  För jag är helt slut.. Har varit trött och haft ont i magen hela dagen. Och sen den där smygande måndagsångesten på det... why why?

Förvandlades till mamma kl 18.00 och hämtade tjejerna hos Maria och Krick där Alva hade smällt i sig 9 (!!??) våfflor!
Hur gick det till?

Var så skönt att träffa dem och de var på så bra humör♥
Vi gick hem och kollade på "halv 8 hos mig", som är från Örebro denna veckan, sen läste vi bok - mys mys..
Alva sa innan hos somnade - Du är så vacker mamma.....    Underbart att höra:) Speciellt en dag som denna, när man känner sig allt annat än vacker..

Ella trodde för övrigt när hon såg en Jesusikon på TV att det var kungen!!!

Ok, helgen i korthet..  Jobbade lördag. Sen hem och fixa lite och vänta på Ghina. När hon kom satt vi här hos mig och hade trevligt med prat, vin och musik. Gick vidare till Loungen där Sofie och Johan firades. Det var väldigt trevligt. Hade ju inte tänkt gått vidare sen..Men alla förstår ju att så blev det inte...  Alltså, jag gick vidare.. Strömpis blev det. Otroligt mycket folk och faktiskt väldigt många jag kände för en gångs skull. Det var rätt kul..  Men som sagt.. gå ut.. det är samma samma..  Varför går man ut när man kan dansa hemma?? Det kostar bara pengar och man blir trött och sliten. Gick innan stängning för att köpa min älskade chili cheese.. hamnade såklart i fel kö.. Slagsmål och polis framför mig! Väl hemma åt jag och hade telefonstund med Hans. Sen sov jag gott.
Söndag.. Vaknade och mådde bra! Skönt!  Åkte och jobbade på macken. Gick ju fint.. Sofie kom på kvällen och vi stängde ihop, det kändes tryggt:)
Sen till Hovsta för soffslapp..

Och nu är vi här..måndagkväll..  Har pratat med pappa om deras Thairesa.. Uhhh vad sugen man blir på att dra när man hör allt.. sol, värme, shopping... Snart åker syrran och Robin också..  Det som är bra med det är att jag får ha en fin BMW till mitt förfogande i 2 veckor och det är inte fy skam:)

Sova nu, upp tidigt och göra matsäck till Ella som ska på utflykt.

Gonatt/j





Kommentarer
Postat av: lillis

i 17 dagar får du ha bmw... och under hela påsk helgen ja menar det e väll då man donkar plåt och spelar hög musik i hovsta va... titt titt !!!!!

2009-03-17 @ 10:27:13
Postat av: Jenny

Hahahhahahahah.. Titt, titt!!!! Titt!!

2009-03-17 @ 10:42:19
Postat av: lilils

för att sedan körka i bilen.....dä blir jämt gör bra dä hasse =) titt titt...

2009-03-17 @ 12:25:06
Postat av: Hans

vart är min ordbok på värmländska? förstår inte dina inlägg ;) hahahah du e bra rolig du!!!! ses vi något innan ni drar?

2009-03-17 @ 22:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0