Working girl..

Ny vecka, nya tag.. Tror på denna veckan!!

Hade en bra kväll igår. Kollade på nya programmet "wipe out". Va kul det kan vara när folk ramlar och slår sig och ser allmänt fåniga ut bara. Tjejerna gillade det också. Var lite jobbigt när de skulle sova sen, mest från Alvas sida. Hon hade söndagsångest kan man säga.. Hon var lite låg i morse när hon vaknade också och det känns i hjärtat.. Hon säger att hon vet att hon kommer sakna mig så den här veckan..  Ska försöka ordna så vi kan ses nånting fast de är hos Mackan.
Jag och Hans kollade sen på Beck och somnade inte helt oväntat i soffan...

Har haft att göra på kontoret idag. Sitter och ringer runt till alla skoaffärer i hela Sverige som säljer Rieker (flera hundratals) för att uppdatera en massa uppgifter. Kommer ta tid.. Men det är bra, då vet jag vad jag ska pyssla med:)

Annars så har veckan och helgen som gick varit bra.. Nästan hela tiden.. Vissa saker blir jobbiga ibland men med lite vilja så går allt att lösa. Blev glatt överraskad i fredags, lördags och söndags! Tänk vad mycket enkla handlingar och små ord kan göra♥ Återigen, sorry att jag var lite klumpig i morse.. Skärp mig!

Nä, skriver mer vid tillfälle..

/j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0