Är så sugen..

..på att göra fler tavlor...
Har fått så många bra idéer:)

Men denna veckan blir det nog inget.. Har inte riktigt material så det räcker och inte så mycket tid heller.. shit vad mycke det blev denna veckan!

Igår var det utvecklingssamtal för Ella, idag stängde dagis tidigare så jag fick ha med henne på jobbet en stund. I morrn är det kabaré i Stadsparken då Alva ska vara höna (snyggaste hönan kommer hon bli, mamma är tokengagerad i höndräkten). På torsdag är det förskolans dag, Ella ska vara utklädd till polis, sen är det vårruset. Har ingen aning om varför jag tackade ja.. Kan en viss Fru Lindgren ligga bakom det hela?
På fredag jobbar jag till 18, men kl 17 ska vi ses i skolan för att ordna klassfest för Alvas klass.. Får inte ihop det..
Lördag morgon ska vi ta bussen till mammas jobb och hälsa på när de har öppet hus. Lördag kväll har jag tvättid. Söndag ska Ella på kalas..Måste fixa nån present..
Utöver detta så är det det vanliga, hämtningar, lämningar, mat, disk, handling, nattning, läxor, bad osv..   Men det löser sig, det gör det alltid:)

Har mer att skriva men jag tror jag måste sova nu. Ska bara försöka få med människan som somnat i min soffa till sängen..

Gonatt/j


Kommentarer
Postat av: Tess

ojojoj.. fullt upp!! Jag är så glad att det inte blir något vårrus för mig detta år (tackar oxå alltid JA av någon anledning), kanske får heja på istället... =) Ta det lugnt o andas, hör av dig om du behöver hjälp med något!

2009-05-13 @ 08:25:12
Postat av: Kusin Sofie

Hallå där!

Ville bara tala om att jag har hittat hit.

Kul att få läsa lite om vad som händer dig/er..



Kram Kram

2009-05-13 @ 13:19:47
Postat av: Jenny

Tess: Kanske inte blir nåt vårrus iallafall för mig.. Vi kan höras snart.. Kram



Kusin Sofie: Hej!! Vad kul att du hittat hit:) Hoppas allt är bra med er.. Kram kram

2009-05-13 @ 14:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0