En lagom grad av berusning och dans på lokal

Kvällen igår var helt ok. Var på trevlig förfest hos bästa E´s Hanna. När jag kom in hos henne blev jag kär... i hennes lägenhet..  Öster, fler kvadrat än mig och ett till rum. Ja, den var så fin..  Suck...men vad är väl en bal på slottet...
Kom ut rätt sent, gick till Strömpis. Det var kul, dansade massor, Ghina också.. Så hemskt är det väl inte vännen? ;)
Cyklade såklart till BK efteråt och köpte chili cheese som jag tog med mig hem.
Det vanliga nattsamtalet, sen minns jag inte så mycket mer. Var otroligt trött och sov gott till 10 ungefär. Upp och dricka massa vatten, cola och resorb, somna om igen en timme sen var det klart. Ingen bakfylla!
Städade, vek tvätt och plockade lite. Sen mackjobb..där är jag nu.. Men inte en kotte så långt ögat når..

Står och längtar hem..till min soffa, en arm runt mig, en bra film och nåt gott att äta..  Hoppas på en sån avslutning på den här kvällen och helgen..

/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0